ბუთქემფი- მოთხოვნა ფასის შეთავაზებაზე

სიახლეებზე დაბრუნება

მოთხოვნა ფასის შეთავაზებაზე

 

ა (ა)იპ საქართველოს ტრადიციული რეწვის ასოციაცია აცხადებს მოთხოვნას ფასის შეთავაზებაზე სასტუმროებისათვის მომსახურეობების განხორციელებაზე, ბუთქემფისთვის 21-24 სექტემბერს, 2024, რომელიც ხორციელდება ევროკავშირის პროგრამის „EU4Youth phase III Youth Employment and Entrepreneurship” დაფინანსებით

მოთხოვნა ფასის შეთავაზებაზე ხორციელდება კონტრაქტის  ENI/2021/423-431-01-0011 ფარგლებში.

დამკვეთი: ა (ა)იპ საქართველოს ტრადიციული რეწვის ასოციაცია

 საკონტაქტო პირი: ირინა მანია, irinamania@crafts.ge; +995 593906848

 

ღონისძიების ჩატარების თარიღი: 21-24 სექტემბერი, 2024 წელი. დამკვეთმა უნდა შეატყობინოს კონტრაქტორს  თარიღის ცვლილების შესახებ ღონისძიების დაწყებამდე  არაუგვიანეს 10 კალენდარული დღისა. ასეთ შემთხვევაში  ტექნიკურ დავალებაში მითითებული ყველა თარიღი უნდა დაკორექტირდეს შესაბამისად. ღონისძიების ახალი თარიღი იქნება დადგენილი ორივე მხარის ერთობლივი გადაწყვეტილებით.

ორგანიზებული ღონისძიების მიზანი:  ოთხ დღიანი ბუთქემფი  თავს უყრის 15 სოციალურ საწარმოს და 19 მენტორს საქართველოდან. ბუთქემფის ფარგლებში მენტორების დახმარებით საწარმოები მონაწილეობას მიიღებენ მათი ბიზნეს მოდელების 8k მეთოდით დიაგნოსტირებაში

მონაწილეების  რაოდენობაა: მინ. 55 ადამიანი

 ტექნიკური დავალება

კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს  შემდეგი მომსახურეობები:

 

  1. მონაწილეების განთავსება

 

კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს შემდეგი სერვისების ორგანიზება:

 

  • მინ. 55 ადამიანის განთავსება სასტუმროში, რომელიც მდებარეობს ქ. თბილისის ფარგლებს გარეთ (მინიმუმ 4 ვარსკვლავიანი კლასის ან შესაბამისი ექვივალენტი, სადაც გაიმართება ღონისძიება) 4 ღამით (20.09.2024 იდან 24.09.2024 მდე) სტანდარტული კატეგორიის  ნომრებში საუზმით).
  • კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს მინ;. ერთი სრულად ადაპტირებული სასტუმრო ნომერი მონაწილისათვის.
  • დამკვეთი მინ. 5 დღით ადრე შეატყობინებს კონტრაქტორს საჭირო ერთ ადგილიანი ნომრების რაოდენობის შესახებ.

 

  1. საკონფერენციო დარბაზით  უზრუნველყოფა

 

საკონფერენციო დარბაზის ქირაობა 4 დღიანი ბუთქემფის  ჩასატარებლად  9:00 საათიდან 18:00 საათამდე, რომელიც იტევს მინიმუმ 60 ადამიანს.

საკონფერენციო დარბაზის ტექნიკური მახასიათებლები:

  • მინ. 200 კვ.მ ფართი
  • მაგიდების განლაგების შესაძლებლობა ე.წ კაბარეს პრინციპით, რომ მონაწილეებმა შეძლონ ჯგუფებში მუშაობა
  • სწრაფი ინტერნეტი (wi-fi);
  • გათბობის და კონდიცირების გამართული სისტემა.
  • უსადენო მიკროფონი- მინ ერთი

მომსახურეობა მოიცავს მაგიდების და სკამების განლაგებას დამკვეთის მიერ მითითებულ ადგილზე. დამკვეთი წინასწარ აცნობებს კონტრაქტორს მაგიდების და სკამების საჭირო რაოდენობას.

 

  1. მონაწილეების

კვებით მომსახურეობა

კონტრაქტორმა ყოველ ჯერზე უნდა შეათანხმოს მენიუ დამკვეთთან . დრო დაზუსტდება ღონისძიების პროგრამაში მინიმუმ 5 დღით ადრე.

 

კვების მომსახურეობა მოიცავს:

 

ყავის შესვენება

21 სექტემბრიდან 24 სექტემბრის ჩათვლით  ყოველ დღე კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს ყავის შესვენება მინ. 55 ადამიანისთვის საკონფერენციო დარბაზის სიახლოვეს შემდეგი სიხშირით :

 

ყავით შესვენება : პერიოდი 11:00 საათიდან 12:00 სთ-მდე

ჩაის ასორტი (შავი/მწვანე/ხილი ტომრებში - მაქსიმუმ 3 ჩანთა ერთ ადამიანზე) შეუზღუდავი ცხელი წყლით, შაქრით (20 გ ადამიანზე), ახალი ლიმონით, ახლად მოხარშული ნატურალური ყავა რძის ან ნაღების (მაქს. 2) დამატებით. პორციები ერთ ადამიანზე), მინერალური წყალი (გაზიანი და უძრავი) – მაქს. 2 ბოთლი 03.-0.5 ლ ერთ ადამიანზე, 100% ხილის წვენი 3 ტიპის, მირთმეული პატარა მინის ბოთლებში ან მინის დოქებში (მომხმარებელთან შეთანხმებით) მინიმუმ 0.25 ლ ადამიანზე;  დესერტები: ნამცხვრები - სულ მცირე 3 სახეობა ერთ ადამიანზე (მინიმუმ 150 გრ ადამიანზე), ასევე 3 სახეობის ახალი სეზონური ხილი, მინიმუმ 150 გრამი ხილი.

 

  • ლანჩის შესვენება

 

21 სექტემბრიდან 24 სექტემბრის ჩათვლით   ყოველ დღე კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს ლანჩით შესვენება მინ. 55 ადამიანისთვის საკონფერენციო დარბაზის სიახლოვეს 14:00 საათიდან 15:00 საათამდე

 

კომპლექტი თითოეულ ადამიანზე მოიცავს შემდეგი რაოდენობისსაკვებსა და სასმელს:

მინ. 1 სალათი, 1 წვნიანი (მინ. 150 მლ), 4 პოზიციის სალათები და სხვადასხვა სახის მადის აღმძვრელები (ხორცი, თევზი, ბოსტნეული, ყველი), 2 სახის გვერდითი კერძი, 2 ძირითადი კერძი (ხორცი, თევზი, ბოსტნეული), 4 დესერტის პოზიციები, ასევე ახლად მოხარშული ყავა და ჩაის არჩევანი. დამატებით - 4 სახეობის ახალი სეზონური ხილი, სულ მცირე 0,15 კგ ხილი/ადამიანზე, მინერალური წყალი (გაზიანი და უნაყოფო, მინ. 0,3-0,5 ლ ერთ ადამიანზე) ბოთლებში ან მინის დოქებში (მომსახურების წესი, როგორც შეთანხმებულია მომხმარებელთან). ), 100% ხილის წვენი 2 სახეობის, მიირთმევა პატარა შუშის ბოთლებში ან მინის დოქებში (მომხმარებელთან შეთანხმებით) სულ მცირე 0,4 ლიტრი ოდენობით ერთ ადამიანზე.

 

  1. ვახშმის მომსახურეობა

20 სექტემბრიდან 23 სექტემბრის ჩათვლით  პერიოდში  კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს ვახშამი მინ. 55 ადამიანისათვის.

 

ვახშმის სავარაუდო დრო: 19:00სთ; 20:00 სთ

 

ვახშამი უნდა მოიცავდეს   ქართული/ევროპულ ტრადიციული სამზარეულოს კერძებს და შეთანხმებული უნდა იყოს წინასწარ ორგანიზატორებთან.

 

ვახშმის ზოგადი თავისებურებები:

 

მინ.4 სახეობის სალათი; მინ. 4 სახეობის ძირითადი კერძი (ხორცი, თევზი, ბოსტნეული), მინ. 4 სახეობის გარნირი; 2 სახეობის ცომეულიმინიმუმ 4 სახეობის დესერტი; ახლადმოხარშული ყავა და ჩაის ასორტიმენტი; მინერალური წყალი (გაზიანი და ჩვეულებრივი- ბოთლებში ან მინის დოქებში (მომსახურების წესი, როგორც შეთანხმებულია მომხმარებელთან). ), ხილის წვენი მინიმუმ 3 სახეობის, მიირთმევა პატარა შუშის ბოთლებში ან მინის დოქებში (მომხმარებელთან შეთანხმებით) .

 

კერძების მიწოდება:

  • კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს სივრცეში ყველა სტუმრის განთავსება
  • კერძები უნდა იყოს მორთმეული კერამიკული ჭურჭლით (ჭიქები, თეფშები), ჭიქები, დანაჩანგალი (ჩანგლები, დანები, სუფრის კოვზი, ჩაის კოვზი, დესერტის ჩანგლები) საკმარისი რაოდენობით.
  • კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს ქაღალდის ხელსახოცები
  • კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს პერსონალის საჭირო რაოდენობა მომსახურებისთვის.

 

 

  1. სატრანსპორტო მომსახურეობა

 

კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს  პროექტის მინ. 50 მონაწილის  ტრანსპორტირები სასტუმროში 20 სექტემბერს და 24 სექტემბერს მინ. 50 მონაწილის უკან დაბრუნება თბილისში.  

დამკვეთი 7 დღით ადრე შეატყობინებს კონტრაქტორს ტრანსპორტირების დროის შესახებ:  

 

სავალდებულო დოკუმენტაცია :

 

  • შევსებული ფასის შეთავაზების ფორმა, ფასის მითითებით ლარში (დღგ-ს გარეშე);

 

 

 

შერჩევის კრიტერიუმები

 

მიღებული ფასების წინადადებები  შეფასდება შემდეგი კრიტერიუმებით:

  • მომსახურეობების განხორციელების ყველაზე დაბალი ჯამური თანხა.
  • განთავსების მომსახურეობის ყველაზე დაბალი შემოთავაზებული ფასი;
  • საკონფერენციო/სატრენინგო სივრცის სიდიდე (მინ. 200 კვ.მ)
  • სასტუმროს და საკონფერენციო სივრცის მდებარეობა ქალაქის ცენტრალურ ნაწილში.
  • ადაპტირებული ნომერი და საკონფერენციო სივრცე

საფასო შეთავაზება უნდა იყოს წარმოდგენილი არაუგვიანეს 15 ივლისის ჩათვლით, 2024  ელ-ფოსტის მისამართზე irina_mania@yahoo.com.

ფასის შეთავაზების ფორმა:  https://shorturl.at/UuuRu

 

სხვა პირობები:

  • გაწეული მომსახურების მიღებისა და გადაცემის წესი: ხელშეკრულების პირობების მიხედვით.
  • გადახდის პირობები: ხელშეკრულების პირობების მიხედვით.
  • მითითებული ფასის წინადადება წარმოდგენილი უნდა იყოს დღგ-ს გარეშე.
  • შედეგები გამოცხადდება არაუგვიანეს 15 ივლისია

მომსახურეობის გადამხდელია: ააიპ საქართველოს ტრადიციული რეწვის ასოციაცია

მსგავსი სტატიები
{news_relative_item}