მოთხოვნა ფასის შეთავაზებაზე თბილისის სასტუმროებისათვის

სიახლეებზე დაბრუნება

მოთხოვნა ფასის შეთავაზებაზე #05122023

 

ა (ა)იპ საქართველოს ტრადიციული რეწვის ასოციაცია აცხადებს მოთხოვნას ფასის შეთავაზებაზე ქ. თბილისის სასტუმროებისათვის მომსახურეობების განხორციელებაზე, ღონისძიების „ტრენერთა ტრეინინგისათვის“  17-22 იანვარს, 2024, რომელიც ხორციელდება ევროკავშირის პროგრამის „EU4Youth phase III Youth Employment and Entrepreneurship” დაფინანსებით

 მოთხოვნა ფასის შეთავაზებაზე ხორციელდება კონტრაქტის  ENI/2021/423-431-01-0011 ფარგლებში.

დამკვეთი: ა (ა)იპ საქართველოს ტრადიციული რეწვის ასოციაცია

საკონტაქტო პირი: ირინა მანია, irina_mania@yahoo.com; +995 593906848

ღონისძიების ჩატარების თარიღი: 17-22 იანვარი, 2024 წელი. დამკვეთმა უნდა შეატყობინოს კონტრაქტორს  თარიღის ცვლილების შესახებ ღონისძიების დაწყებამდე  არაუგვიანეს 10 კალენდარული დღისა. ასეთ შემთხვევაში  ტექნიკურ დავალებაში მითითებული ყველა თარიღი უნდა დაკორექტირდეს შესაბამისად. ღონისძიების ახალი თარიღი იქნება დადგენილი ორივე მხარის ერთობლივი გადაწყვეტილებით.

ორგანიზებული ღონისძიების მიზანი:  ტრენერთა ტრეინინგი თავს უყრის ბიზნესის წარმომადგენლებს საქართველოდან, ბელორუსიიდან და უკრაინიდან და მიზნად ისახავს მათ გადამზადებას სოციალური საწარმოების მენტორობისათვის.

მონაწილეების  რაოდენობაა: მინ. 60 ადამიანი

        ტექნიკური დავალება 

 

კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს  შემდეგი მომსახურეობები:

მონაწილეების განთავსება

კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს შემდეგი სერვისების ორგანიზება:

  • მაქსიმუმ. 40 ადამიანის განთავსება თბილისის სასტუმროში, რომელიც მდებარეობს ქალაქის ცენტრალურ ნაწილში (მინიმუმ 4 ვარსკვლავიანი კლასის ან შესაბამისი ექვივალენტი, სადაც გაიმართება ღონისძიება) 7 ღამით (16.01.2024 იდან 01.2024 წლამდე) სტანდარტული კატეგორიის ნომრებში საუზმით).
  • დამკვეთი მინ. 5 დღით ადრე შეატყობინებს კონტრაქტორს საჭირო ერთ ადგილიანი ნომრების რაოდენობის შესახებ.

საკონფერენციო დარბაზით  უზრუნველყოფა

საკონფერენციო დარბაზის ქირაობა 6 დღიანი ტრენინგის ჩასატარებლად  9:00 საათიდან 18:00 საათამდე, რომელიც იტევს მინიმუმ 60 ადამიანს და 3 სინქრონის თარგმანისათვის განკუთვნილ ჯიხურს.

საკონფერენციო დარბაზის ტექნიკური მახასიათებლები:

  • მინ. 200 კვ.მ ფართი
  • მაგიდების განლაგების შესაძლებლობა ე.წ კაბარეს პრინციპით, რომ მონაწილეებმა შეძლონ ჯგუფებში მუშაობა
  • სწრაფი ინტერნეტი (wi-fi);
  • გათბობის და კონდიცირების გამართული სისტემა.

მომსახურეობა მოიცავს მაგიდების და სკამების განლაგებას დამკვეთის მიერ მითითებულ ადგილზე. დამკვეთი წინასწარ აცნობებს კონტრაქტორს მაგიდების და სკამების საჭირო რაოდენობას.

ტექნიკური აღჭურვილობა სინქრონული თარგმანისათვის

კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს საკონფერენციო დარბაზის ტექნიკური აღჭურვილობა 17 იანვრიდან 22 იანვრის ჩათვლით, შემდეგი სავალდებულო  ტექნიკური თავისებურებების გათვალისწინებით:

  • ხმის სისტემა; ინსტალაცია; ცენტრალური საკონტროლო აღჭურვილობა
  • სინქრონის ჯიხური და აღჭურვილობა(3 დღე) – 3 ცალი , 3 დღე
  • სინქრონის ჯიხური და აღჭურვილობა(3 დღე) – 2 ცალი, 2 დღე
  • უსადენო მიკროფონი (6 დღე) – მინ, 1 ცალი
  • ყურსასმენი (6 დღე) – მინ. 60 ცალი
  • მაგიდის მიკროფონი (6 დღე) – მინ, 30 ცალი
  • ტექნიკური მომსახურეობა (6 დღე) – მინ, 1 ადამიანი/

კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს 6 დღის მანძილზე  სამ  ენაზე სინქრონული თარგმანისთვის აუცილებელი ყველა ტექნიკური აღჭურვილობა

მონაწილეების კვებით მომსახურეობა

კონტრაქტორმა ყოველ ჯერზე უნდა შეათანხმოს მენიუ დამკვეთთან . დრო დაზუსტდება ღონისძიების პროგრამაში მინიმუმ 5 დღით ადრე.

კვების მომსახურეობა მოიცავს:

ყავის შესვენება

17 იანვრიდან 22 იანვარის ჩათვლით  ყოველ დღე კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს ყავის შესვენება მინ. 60 ადამიანისთვის საკონფერენციო დარბაზის სიახლოვეს შემდეგი სიხშირით :

პირველი ყავით შესვენება : პერიოდი 11:00 საათიდან 12:00 სთ-მდე

ჩაის ასორტი (შავი/მწვანე/ხილი ტომრებში - მაქსიმუმ 3 ჩანთა ერთ ადამიანზე) შეუზღუდავი ცხელი წყლით, შაქრით (20 გ ადამიანზე), ახალი ლიმონით, ახლად მოხარშული ნატურალური ყავა რძის ან ნაღების (მაქს. 2) დამატებით. პორციები ერთ ადამიანზე), მინერალური წყალი (გაზიანი და უძრავი) – მაქს. 2 ბოთლი 03.-0.5 ლ ერთ ადამიანზე, 100% ხილის წვენი 3 ტიპის, მირთმეული პატარა მინის ბოთლებში ან მინის დოქებში (მომხმარებელთან შეთანხმებით) მინიმუმ 0.25 ლ ადამიანზე; საბანკეტო მადისაღმძვრელი მინიმუმ 5 სახეობის (მინიმუმ 3 პორცია ერთ ადამიანზე), დესერტები: ნამცხვრები - სულ მცირე 3 სახეობა ერთ ადამიანზე (მინიმუმ 150 გრ ადამიანზე), ასევე 3 სახეობის ახალი სეზონური ხილი, მინიმუმ 150 გრამი ხილი.

მეორე ყავით შესვენება : პერიოდი 17:00 საათიდან 18:00სთ-მდე

ჩაის პაკეტები (არჩევანი: შავი, მწვანე ან ხილის, ჩაი ხელმისაწვდომია შეზღუდვის გარეშე), ნატურალური ან ხსნადი ყავა რძის/ნაღების და შაქრის დამატების შესაძლებლობით (შეზღუდვის გარეშე), მინერალური წყალი (გაზიანი და უნაყოფო, 0,3-0,5 ლ. პირი) ბოთლებში მოწოდებული (მომსახურების მეთოდი მომხმარებელთან შეთანხმებით); ახალი სეზონური ხილი 3 სახეობის, სულ მცირე 0,15 კგ ხილი/ადამიანზე, ორი სახეობის სენდვიჩი; ტკბილეული/ცომეული 2-2 ტიპის (მინიმუმ 2 პერსონაზე),

  • ლანჩის შესვენება

17 იანვრიდან 22 იანვარის ჩათვლით  ყოველ დღე კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს ლანჩით შესვენება მინ. 60 ადამიანისთვის საკონფერენციო დარბაზის სიახლოვეს 14:00 საათიდან 15:00 საათამდე

კომპლექტი თითოეულ ადამიანზე მოიცავს შემდეგი რაოდენობის საკვებსა და სასმელს:

მინ. 1 სალათი, 1 წვნიანი (მინ. 150 მლ), 4 პოზიციის სალათები და სხვადასხვა სახის მადის აღმძვრელები (ხორცი, თევზი, ბოსტნეული, ყველი), 2 სახის გვერდითი კერძი, 2 ძირითადი კერძი (ხორცი, თევზი, ბოსტნეული), 4 დესერტის პოზიციები, ასევე ახლად მოხარშული ყავა და ჩაის არჩევანი. დამატებით - 4 სახეობის ახალი სეზონური ხილი, სულ მცირე 0,15 კგ ხილი/ადამიანზე, მინერალური წყალი (გაზიანი და უნაყოფო, მინ. 0,3-0,5 ლ ერთ ადამიანზე) ბოთლებში ან მინის დოქებში (მომსახურების წესი, როგორც შეთანხმებულია მომხმარებელთან). ), 100% ხილის წვენი 2 სახეობის, მიირთმევა პატარა შუშის ბოთლებში ან მინის დოქებში (მომხმარებელთან შეთანხმებით) სულ მცირე 0,4 ლიტრი ოდენობით ერთ ადამიანზე.

კერძების მიწოდება: კერამიკული ჭურჭლის (ჭიქები, თეფშები), ჭიქები, დანაჩანგალი (ჩანგლები, დანები, სუფრის კოვზი, ჩაის კოვზი, დესერტის ჩანგლები) საკმარისი რაოდენობით. კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს ქაღალდის ხელსახოცები .შეკვეთაში შედის მიმტანის მომსახურებაც. კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს პერსონალის საჭირო რაოდენობა  მომსახურებისთვის. კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს კოქტეილის მაგიდები ყავის შესვენების დროს და წესრიგი მომსახურების გაწევის დროს.

სატრანსპორტო მომსახურეობა

კონტრაქტორმა უნდა უზრუნველყოს  პროექტის მონაწილეების აეროპორტის ტრანსფერი 2024 წლის  16 იანვრიდან 23 იანვრის ჩათვლით, რაც მოიცავს მინ. 4 ტრანსფერს მინივენით (15 ადამიანი) და მინ. 15 ტრანსფერს მსუბუქი ავტომობილით.

დამკვეთი 7 დღით ადრე შეატყობინებს კონტრაქტორს ტრანსფერის განრიგის  შესახებ და დააზუსტებს ტრანსფერების რაოდენობას..

სავალდებულო დოკუმენტაცია :

  • შევსებული ფასის შეთავაზების ფორმა, ფასის მითითებით ლარში (დღგ-ს გარეშე);

შერჩევის კრიტერიუმები:

მიღებული ფასების წინადადებები  შეფასდება შემდეგი კრიტერიუმებით:

  • მომსახურეობების განხორციელების ყველაზე დაბალი ჯამური თანხა.
  • განთავსების მომსახურეობის ყველაზე დაბალი შემოთავაზებული ფასი;
  • საკონფერენციო/სატრენინგო სივრცის სიდიდე (მინ. 200 კვ.მ)
  • სასტუმროს და საკონფერენციო სივრცის მდებარეობა ქალაქის ცენტრალურ ნაწილში.

გთხოვთ ჩამოტვირთოდ საფასო შეთავაზების ფორმა https://shorturl.at/rvAD8 და  2023 წლის  25 დეკემბრამდე გამოაგზავნოთ თქვენი კომპანიის შეთავაზება  შემდეგ   ელ-ფოსტაზე  irina_mania@yahoo.com.

სხვა პირობები:

  • გაწეული მომსახურების მიღებისა და გადაცემის წესი: ხელშეკრულების პირობების მიხედვით.
  • გადახდის პირობები: ხელშეკრულების პირობების მიხედვით.
  • მითითებული ფასის წინადადება წარმოდგენილი უნდა იყოს დღგ-ს გარეშე.
  • შედეგები გამოცხადდება არაუგვიანეს 29 დეკემბრისა

 

  • მომსახურეობის გადამხდელია: ააიპ საქართველოს ტრადიციული რეწვის ასოციაცია

 

 

მსგავსი სტატიები
{news_relative_item}